مدادرنگی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

این روز به مناسبت تکمیل تصرف امپراتوری بابل به دست ارتش ایران نامگذاری شده است .

نکته مهم :

منشور کورش زمانی ارائه شد که در اروپای امروزی مدعی تمدن قتل وکشتار وبرده داری تفریح رایج بود .

نکته مهم تر :

کورش - خیام - فردوسی و..... همه برای ایران ومبارزه با استعمار ایران وسربلندی ایران بدبختی ها کشیدند ولی نه تبعیت دوگانه داشتند نه خونه و پولاوسرمایه گذاریاشون جای دیگه بود نه برای آزادی برادراشون کمک از قاتل برادرشون گرفتن ونه از کورش کبیر و... پول در میاوردن میگین نه تواینترنت سرچ کنید ببینید اکثر مطالب مثلا هوادارای کورش برای یهودیت تبلیغ میکنن -برای جهان تک قطبی یا واقعا برای کورش یاایران عزیز.اکثرا حتی متناشون دقیقا یکیه !!!

ببینید قضاوت کنید جوابش مال خودتون .

بخشی ازوصیت نامه کورش کبیر :

هم اکنون درمی یابم که جان از پیکرم می گسلد ... اگر از میان شما کسی می خواهد دست مرا بگیرد یا به چشمانم بنگرد، تا هنوز جان دارم نزدیک شود و هنگامی که روی خود را پوشاندم، از شما خواستارم که پیکرم را کسی نبیند، حتی شما فرزندانم. پس از مرگ بدنم را مومیای نکنید و در طلا و زیور آلات و یا امثال آن نپوشانید . زودتر آنرا در آغوش خاک پاک ایران قرار دهید تا ذره ذره های بدنم خاک ایران را تشکیل دهد . چه افتخاری برای انسان بالاتراز اینکه بدنش در خاکی مثل ایران دفن شود.
از همه پارسیان و هم پیمانان بخواهید تا بر آرامگاه من حاضر گردند و مرا از اینکه دیگر از هیچگونه بدی رنج نخواهم برد شادباش گویند.
به واپسین پند من گوش فرا دارید. اگر می خواهید دشمنان خود را تنبیه کنید، به دوستان خود نیکی کنید.

نظرات  (۱)

سلام، با خواندنی های مهرپرس در خدمت شما هستیم/...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی